AKCJA SERWISOWA TESLI

Auto-Moto

AKCJA SERWISOWA TESLI

Fot: Materiały Prasowe Tesla Motors https://www.teslamotors.com/

Jedna z najprężniej rozwijających się marek na świecie – Tesla – ogłosiła akcję serwisową, na którą wezwanych zostanie 90 000 właścicieli Modelu S.

Jak na tak nowoczesną markę przystało, klienci zostali powiadomieni drogą e-mailową – a tam mogli przeczytać o potencjalnym problemie z przednimi pasami bezpieczeństwa, który został odkryty przy okazji testów na jednym egzemplarzu, który nawet nie uległ żadnemu wypadkowi.

Według reportów Bloomberga, reprezentanci Tesli w wywiadzie powiedzieli:

“Na początku listopada, pasażer siedzący na przednim siedzeniu odwrócił się do tylu, chcąc pogadać z podróżującym na tylnej kanapie i w tym momencie pas bezpieczeństwa został wypięty. Pas jest zakotwiczony zewnętrznym napinaczem przez dwie połączone płytki. Śruba, która miała skutecznie spajać obie te kotwiczki razem, została nieodpowiednio zamontowana.”

Tomasz Nowak

Tomasz Nowak