Citroen C4 Picasso i Grand C4 Picasso doczekały się faceliftingu. Zmodernizowane wersje zostały zaprezentowane we Francji.
Zmienił się przede wszystkim wygląd samochodów. Projektanci przeprojektowali przód i tył aut, nowe są także aluminiowe obręcze, a paleta kolorów została rozszerzona o więcej propozycji. Nowością w gamie silnikowej jest 1,2-litrowy silnik benzynowy PureTech w dwóch odmianach mocy – 110 i 130 KM. Słabsza wersja sprzężona jest z 6-biegową przekładnią ręczną. Za to klienci, którzy zdecydują się na 130-konną jednostkę będą mieli wbór między automatem a tradycyjną skrzynią biegów.
Można śmiało powiedzieć, że dodanie tej jednostki do gamy to bardzo sprytne posunięcie zważywszy na fakt, że ten motor jest jednym z nalepiej ocenianych przez krytycznych recenzentów. Cechuje go bardzo dobra charakterystyka, można odnieść wrażenie, że jest mocniejszy niż deklaruje producent. Chętnie wkręca się na obroty, jest żwawy, dynamiczny i odwdzięcza się niewygórowanym zapotrzebowaniem na paliwo.