Drugi rok z rzędu marka Jeep była Oficjalnym Sponsorem Harleya-Davidsona podczas europejskiej trasy tej legendarnej amerykańskiej marki. W trakcie European Bike Week, który odbył się nad jeziorem Faak, nastąpiło zamknięcie sezonu 2015, który okazał się niezwykle udany dla współpracy pomiędzy tymi dwiema światowymi ikonami motoryzacji. Austriacka impreza była największym zlotem w Europie, w którym uczestniczyło 125000 osób i 85000 motocykli.
Marka Jeep, gość honorowy Harley Village, jest filarem każdej wystawy organizowanej przez Harleya. Ta austriacka zajmowała obszar 1000 metrów kwadratowych, na którym odwiedzający mogli z bliska poznać markę Jeep, jej wartości i najbardziej utytułowaną gamę SUV-ów. W ciągu pięciu dni austriackiej imprezy zostało przeprowadzonych około 1400 jazd próbnych. Był to najlepszy sposób, by docenić off-roadowy charakter kultowego Wranglera, podziwiać Grand Cherokee, cieszyć się możliwościami 4×4 Cherokee; żeby z bliska poznać Renegade’a, kompaktowego SUV-a „Made in Italy”, który niedawno świętował pierwszą rocznicę powstania, z ponad 135000 egzemplarzami wyprodukowanymi na rynek europejski i północnoamerykański.
Na każdym etapie zlotu Harleya-Davidsona odbywały się widowiskowe parady z udziałem tysięcy motocykli. W Austrii, Jeep Wrangler otwierał drogę dla motocyklistów, prezentując się w specjalnej odsłonie „Dark Side”, opracowanej wraz z Moparem, marką zajmującą się usługami, obsługą Klienta, oryginalnymi częściami zamiennymi i akcesoriami dla FCA. Samochód pokazowy Wranglera „Dark Side” powstał na bazie wersji Rubicon i jest wyposażony w silnik turbodiesel o pojemności 2,8 litra zestawiony z pięciostopniową, automatyczną skrzynia biegów. Ta specjalna wersja ma off-roadowy zderzak, niepełne drzwi, hak holowniczy i wciągarkę, pokrywę silnika performance i chromowany układ wydechowy oraz specjalną tapicerkę ze skóry.