Śmiało można powiedzieć, że związany z Liverpoolem Jurgen Klopp to wręcz ambasador marki Opel. Podobno na co dzień jeździ on Insignią, którą już wielokrotnie reklamował…
Tym razem charyzmatyczny menedżer Liverppolu FC, Jurgen, wraz z Oplem uderzają w markę premium, czyli w Maserati. Jednoznacznie twórca reklamy chciał pokazać, że to jakim samochodem podróżujemy na co dzień, dyktuje to, w jakim nastroju jesteśmy. Idąc tym tropem, można wydedukować, że posiadanie Maserati Ghibli jest mniej pożądane niż zwykłego Opla Astry najnowszej generacji.
I to jest właśnie sztuka reklamy, czyli wyolbrzymianie. Jakby nie patrzeć, raczej na próżno szukać kogokolwiek, kto by bardziej chciał wejść w posiadanie nowej Opla Astry, niż aktualnej generacji Ghibli. Niemniej… trzeba przyznać, że produkt który jest gwiazdą tego klipu, to bardzo udana konstrukcja i świetnie dopracowana pod każdym względem.