Lamborghini przygotowuje zmiany w Huracanie LP 610-4 na rok 2016. Z racji tego, że samochód został pokazany relatywnie niedawno, bo półtora roku temu, zakres modyfikacji jest znikomy.
Włoskiemu producentowi głównie chodzi o to, żeby polepszyć wydajność Huracana oraz własciwości jezdne. Silnik 5.2 V10 został wyposażony w system dezaktywacji cylindrów – de facto jedynie jeden z nich przestaje pracować w momencie, gdy nie jest wymagana maksymalna wydajność układu napędowego. Gdy kierowca chce wykorzystać w pełni moc, system natychmiastowo przełącza się do trybu 10 cylindrów. Ta zmiana zredukowała emisję dwutlenku węgla z wartości 290, do 283 g/km.
W celu zwiększenia wydajności, Lamborghini nieco zmodyfikowało charakterystykę napędu na obie osie, który teraz, według zapewnień producenta, zapewnia lepsze i jeszcze bardziej neturalne prowadzenie, szczególnie w trybie STRADA.
Nowością jest także system audio Sensonum, sportowy układ wydechowy, bogatsza paleta kolorów nadwozia oraz opcji wykończenia wnętrza skórą, opcjonalne podświetlenie komory silnika, jak i możliwość zmiany takich detali jak nawiewy powietrza (na matowe).