Po 5 latach od swojej premiery, Seat Alhambra doczekał się faceliftingu.
Z zewnątrz Seat Alhambra zmienił się niewiele – nowe są LED-owe światła z przodu, logo, wzory felg oraz paleta kolorów. We wnętrzu zaś znajdziemy inne wzory tapicerek oraz nowe koło kierownicy, na wzór tej z Leona.
Pod maskę Seata trafiły zmodernizowane silniki TSI oraz TDI, które są o 15% bardziej ekonomiczne i spełniają wyśrubowane normy Euro 6. Klienci będą mogli wybrać 2-litrowy silnik wysokoprężny w jednym z trzech wariantów mocy – 115, 150 i 184 KM. W palecie benzyniaków znalazły się jednostki 1.4 i 2.0 generujące kolejno – 150 i 220 koni mechanicznych.
Najoszczędniejsza bazowa wersja w gamie Alhambry, o mocy 115 KM, na każde 100 kilometrów potrzebuje jedynie 5 litrów ropy. Zaś topowa odmiana wysokoprężna może przenosić moc na wszystkie cztery koła za pośrednictwem stałego napędu 4Drive.