LG WATCH URBANE LUXE – LUKSUS W ZASIĘGU DŁONI

LG WATCH URBANE LUXE – LUKSUS W ZASIĘGU DŁONI

Fot. Materiały Producenta

„O urządzeniach do noszenia nie należy myśleć w kategoriach rozszerzenia funkcjonalności smartfona, lecz traktować je również jako dodatek odzwierciedlający osobowość użytkownika“ powiedział Chris Yie, wiceprezes oraz szef oddziału komunikacji marketingowej działu Mobile Communications firmy LG. „Takie połączenie rzemiosła artystycznego oraz technologii jest naturalnym etapem ewolucji smartwatcha, który z urządzenia elektronicznego staje się eleganckim modowym dodatkiem do ubioru. Uważamy, że jest to dobry kierunek rozwoju urządzeń wearables i chcemy go wspierać.“

Na każdym z 500 smartwatchy z limitowanej edycji zostanie wygrawerowany numer seryjny potwierdzający autentyczność. Przedsprzedaż zaczyna się w USA  i na stronach firmy REEDS od końca sierpnia, a także w tradycyjnych sklepach REEDS Jewelers.

Odwiedzający targi IFA 2015 w dniach 4-9 września będą mogli osobiście zobaczyć tę perełkę w sygnowaną przez LG, a także inne urządzenia mobilne, na stanowisku LG w hali 18 Targów Berlińskich.