LPP UJAWNIA RAPORT PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY – PIERWSZA POŁOWA 2015

LPP UJAWNIA RAPORT PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY – PIERWSZA POŁOWA 2015

Fot. Flickr/CC BY-ND/Mycatkins

„W kolejnych kwartałach planujemy wzrost sprzedaży powyżej 10 proc. przy ścisłej kontroli kosztów. Jednocześnie będziemy konsekwentnie zwiększać powierzchnię sieci. Szacujemy, że do końca tego roku wzrośnie ona o 17 proc., a na rozwój sklepów przeznaczymy około 390 mln złotych“ – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP. „W 2016 roku chcemy zwiększyć powierzchnię o około 15 proc. Katalizatorem wzrostu będzie natomiast debiut nowej marki, rozwój RESERVED na zasadzie franczyzy na Białorusi i w Kazachstanie oraz dalszy rozwój sieci w Niemczech i na Bliskim Wschodzie“ – dodaje.

Najwięcej otwarć nowych salonów marek LPP w I półroczu 2015 roku miało miejsce w Polsce. Dynamiczny wzrost powierzchni, nastąpił także w innych krajach Europy między innymi dzięki przyśpieszeniu rozwoju w Rumunii, gdzie w II kwartale otwarto 8 sklepów o łącznej powierzchni prawie 6 tys. mkw.

W I półroczu spółka LPP rozpoczęła ekspansję w nowym regionie. We współpracy z lokalnym franczyzobiorcą otwarto salony RESERVED w Egipcie, Katarze i Kuwejcie, a we wrześniu br. planowany jest debiut marki w Arabii Saudyjskiej. Tym samym na koniec bieżącego roku sklepy RESERVED będą już 17 krajach na 3 kontynentach. W 2015 roku LPP koncentruje się także na rozwoju w Niemczech, pierwszym dla spółki rynku w Europie Zachodniej – w I półroczu sieć marki RESERVED zwiększyła się z czterech do siedmiu salonów.