W pierwszych dwóch kwartałach 2015 roku spółka LPP SA, właściciel pięciu marek odzieżowych (RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY), wypracowała 2,3 mld zł przychodów ze sprzedaży, osiągając 100 mln złotych zysku netto. Spółka kontynuowała ekspansję zagraniczną, otwierając m.in. pierwsze salony RESERVED w Egipcie, Kuwejcie i Katarze oraz trzy kolejne salony w Niemczech. Do końca roku sklepy RESERVED będą obecne już w 17 krajach.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-czerwiec 2015 roku wyniosła 2 294 mln zł, czyli o 8 proc. więcej w ujęciu rocznym. W I półroczu LPP uruchomiło 78 salonów o łącznej powierzchni około 56 tys. mkw., zwiększając tym samym całkowitą powierzchnię handlową do 778 tys. mkw. (1 594 sklepów), czyli o 16 proc. rok do roku.