NOWE STRATEGICZNE PARTNERSTWO SAMSUNGA I AXEL SPRINGER – PREMIERA UPDAY

NOWE STRATEGICZNE PARTNERSTWO SAMSUNGA I AXEL SPRINGER – PREMIERA UPDAY

Fot. Materiały Prasowe Samsung

Mathias Döpfner, dyrektor naczelny Axel Springer SE dodał: „Przez ostatnie kilka lat było wiele sposobności, podczas których Axel Springer i Samsung, jeden z najbardziej innowacyjnych producentów elektroniki użytkowej, wymieniali się poglądami dotyczącymi fantastycznych technologicznych możliwości dla dziennikarstwa w erze cyfrowej. Dyskusje te owocują teraz ekscytującym partnerstwem. To zaszczyt móc współpracować z Samsung, aby móc wprowadzić na rynek szereg kreatywnych nowych usług począwszy od roku 2016”.

Axel Springer i Samsung ujawnili pierwotną wersję beta aplikacji UPDAY, platformę gromadzonych treści informacyjnych, która po pełnym wdrożeniu w przyszłym roku będzie stanowić pierwszą kompletną usługę opracowaną w ramach nowej współpracy.

UPDAY udostępni klientom Samsunga treści informacyjne łączące informacje „To trzeba wiedzieć” wybrane przez redakcję na rynku lokalnym oraz informacje „To chcę wiedzieć”, usługi opracowanej na podstawie algorytmu dostosowanej do indywidualnych zainteresowań klienta.

Pierwotna wersja beta aplikacji UPDAY będzie dostępna począwszy od czwartku, 3 września 2015 r. dla wybranych klientów Samsung w Polsce i w Niemczech. Wdrożenie pełnej usługi w celu rozpowszechnienia nastąpi w obydwu krajach, jak i na innych rynkach europejskich na początku 2016 roku.

Pierwotna wersja beta aplikacji UPDAY jest dostępna do ściągnięcia poprzez Samsung GALAXY Apps, Google Play (ograniczony dla urządzeń Samsunga) oraz Galaxy Gifts.