WARCRAFT – PRZYMIERZE PRZECIWKO HORDZIE

WARCRAFT – PRZYMIERZE PRZECIWKO HORDZIE

fot. http://www.warcraftmovie.com

Historia serii Warcraft sięga roku 1994, kiedy to studio Blizzard wydało grę komputerową pod tytułem: Warcraft: Orcs & Humans. Przez następne lata, wraz z kolejnymi książkami oraz grami, świat się sukcesywnie się rozrastał. Prawdziwy przełom nastąpił jednak w 2004 roki, gdy na światło dzienne wyszedł World of Warcraft. WoW jest grą typu MMORPG, czyli Massively Multiplayer Inline Role Playing Game. Pod tą długą nazwą kryje się informacja, że świat gry otwarty jest dla każdego, kto ma łącze Internetowe i wykupił stosowny abonament. Przez wiele lat w WoWa grało około 10 milionów aktywnych graczy, co jest wynikiem ogromnym. World of Warcraft rozwijany był przez kolejne lata, doczekał się pięciu dodatków (szósty już w drodze) i wychował pokolenie graczy. Blizzard zdążył rozwinąć swój świat do kolosalnych rozmiarów, dzięki czemu możemy mieć pewność, że w razie sukcesu kasowego, nie zabraknie wątków do potencjalnych kontynuacji.