Alfa Romeo Giulia: sportowy luksus we włoskiej skórze

Alfa Romeo Giulia: sportowy luksus we włoskiej skórze

foto. materiały prasowe

Auto wyposażono w najnowszej generacji system multimedialno-informacyjny z wyświetlaczem HD o przekątnej 6,5 cala, z technologią Bluetooth i wejściem USB, obsługiwany przyciskami na kierownicy. W interfejsie HMI systemem zarządza się za pomocą intuicyjnego obrotowego panelu sterującego (Rotary Pad). Na żądanie system multimedialno-informacyjny może zostać wyposażony w system Connect 3D Nav z 8,8 calowym ekranem, z tunerem DAB oraz kolorowym zestawem wskaźników TFT o przekątnej 7 cali. W nowej Giulii zamontowano również innowacyjny system nagłośnienia Harman Kardon Sound Theatre, zwiększający przyjemność słuchania ulubionej muzyki podczas jazdy dzięki zastosowaniu mocy 10 głośników (w tym subwoofera).

Auto może pochwalić się również współczynnikiem Cd równym 0,25. Udało się go osiągnąć dzięki ogromnej pracy włożonej w dopracowanie aerodynamiki oraz gruntownym testom w tunelu aerodynamicznym. Osłona podwozia i dyfuzor poprawiają przepływ powietrza pod samochodem, jak również właściwości aerodynamiczne tyłu, ograniczając turbulencje i zwiększając efektywność jazdy.

W nowej Giulii postawiono także na bezpieczeństwo. Po raz pierwszy zastosowano innowacyjny system elektromechaniczny łączący kontrolę stabilności z tradycyjnym wspomaganiem hamulców. Zintegrowany system hamulcowy (IBS) nie tylko gwarantuje istotną optymalizację obciążeń i ogranicza drgania pedału hamulca, lecz także zapewnia natychmiastową reakcję hamulca i rekordowo krótką drogę hamowania: przy prędkości 100 km/h wynosi ona 38,5 m.

W Polsce najtańsza Alfa Romeo Giulia kosztuje od 139 tys. zł za model z jednostką 2.2/150 KM i manualną 6-biegową skrzynią (z automatem 149 tys. zł). Giulia ze 180-konnym turbodieslem występuje jedynie w wersji super i trzeba na przeznaczyć od 153 300 zł. Za najbardziej sportową z możliwych odmianę Quadrifoglio trzeba zapłacić 359 tys. zł.

źródło: alfaromeo.pl