BAZOWA ALFA ROMEO GIULIA NA TARGACH W GENEWIE

BAZOWA ALFA ROMEO GIULIA NA TARGACH W GENEWIE

fot: materiały prasowe

Paletę silnikową uzupełniają dwa diesle, a w zasadzie jeden w dwóch wariantach mocy – 150 i 180 KM. To popularne jednostki MultiJet II z bezpośednim wtryskiem paliwa. Sprzężone mogą być z 6-biegową skrzynią ręczną lub 8-biegowym automatem.

Według zapewnień producenta, zadbał on o to, by ich najnowsze auto prowadziło się bardzo dobrze nawet w bazowej odmianie. Konstrukcja została opracowana tak, by środek ciężkości był możliwie nisko. Ponadto samochód jest lekki – waży tylko 1374 kg z 180-konnym dieslem, podczas gdy najmocniejsza QV popisać się może 1524 kg wagi przy 510 KM.

Nowością jest także system IBS, dzięki któremu Giulia jest w stanie zatrzymać się ze 100 km/h już po 38,5 metrach, podczas gdy QV na to samo potrzebuje tylko 32 metry.

Wszystkie Gulie w standardzie mają być wyposażone w wiele systemów bezpieczeństwa oraz nowy system 3D z 8,8-calowym wyświetlaczem obsługiwanym za pośrednictwem okrągłego drążka lub przy użyciu komend głosowych. W zależności od wyposażenia, zegary uzupełniane będą 3,5-calowym lub 7-calowym ekranem.