JESZCZE JEDNO PORSCHE Z 718 W NAZWIE.

JESZCZE JEDNO PORSCHE Z 718 W NAZWIE.

Fot. Materiały prasowe Porsche http://porsche.pl/

Zawieszenie Caymana z cyferką 718, tak jak i Boxtera, zostało podrasowane względem poprzedniej wersji. Dołożono szybszą przekładnię kierowniczą oraz szersze koła z tyłu.

Szef projektu nowego Caymana (i Boxtera), Dr. Stefan Wechbach oznajmił jeszcze w trakcie trwania Frankfurckiego Motors Show, że krucjata w stronę mniejszych pojemności została wymuszona przez wyśrubowane regulacje dotyczące emisji spalin. Uturbione silniki spełniając te rygorystyczne wymogi jednocześnie zapewniają dobre osiągi, niezłe przyspieszenie, wysokie prędkości i ogromne pokłady momentu obrotowego.

Na tę chwilę nie wiadomo, czy Porsche będzie równolegle z rozwojem mniejszych pojemności tkwić w 6 cylindrowych jednostkach dla Caymana i Boxtera. Wskazówką mogą być produkowane wersje Cayman GT4 i Boxter Spyder, których 3,8 litrowe płuca oddychają naturalnym ciśnieniem atmosferycznym i nic nie wskazuje na to, żeby najbardziej ostre wersje Boxtera i Caymana miały otrzymać inne jednostki napędowe.