KRÓTKI PORADNIK O TROLLOWANIU. AUDI, ROBISZ TO DOBRZE.

KRÓTKI PORADNIK O TROLLOWANIU. AUDI, ROBISZ TO DOBRZE.

Fot. Materiały Prasowe AUDI http://www.audi.pl/

Na trwającym od piątku największym wydarzeniu motoryzacyjnym po tamtej stronie oceanu, jak co roku jest wiele atrakcji. Tak organizator, jak i wystawcy poszczególnych marek dbają o to, żeby gawiedzi odwiedzającej New York International Auto Show wrażeń nie brakowało. Walka o uwagę odwiedzających jest zacięta i odbywa się na różnych płaszczyznach.

Audi postanowiło przenieść tę rywalizację na wyższy poziom, przy okazji trollując swojego rodaka i jednocześnie zagorzałego rywala. Myślą przewodnią, tegorocznego wystąpienia producenta z bawarskiego Ingolstad, jest jego supremacja względem innego bawarskiego producenta, co Audi stara się podkreślać na każdym kroku. Nie posiadający się ze szczęścia wytwórca aut spod znaku pół – olimpijskiego logo, na wszelkie możliwe sposoby podkreśla wyższość modelu A4 nad jego rywalem ze stajni BMW, modelem 328i. Audi oznajmia ten fakt, zadając najróżniejsze marketingowe ciosy swojemu oponentowi. Niektóre na granicy okolic poniżej pasa.