MERCEDES-AMG C 63 COUPE – WIEMY JUŻ WSZYSTKO

MERCEDES-AMG C 63 COUPE – WIEMY JUŻ WSZYSTKO

Fot: materiały prasowe

Wnętrze

Do wykończenia wnętrza wykorzystano najwyższej jakości materiałów. Liczne emblematy AMG nie pozwolą kierowcy zapomnieć o tym, z jakim samochodem ma do czynienia. Sportowe fotele ARTICO / DINAMICA wykończone skórą, mają zapewnić lepszą, niższą pozycję za kierownicą.

 

Układ napędowy

Mercedes-AMG C 63 Coupe jest jedynym pojazdem w segmencie, pod maską którego drzemie 8-cylindrowy silnik biturbo. Wykrzesano z niego moc 476 KM, a w wersji S – 510. To pozwala na osiągnięcie 100 km/h ze startu zatrzymanego w odpowiednio – 4,0 i 3,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, a w pakiecie AMG Driver’s Package – do 290 km/h.

Moc trafia na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej sportowej skrzyni AMG SPEEDSHIFT MCT. Niezależnie od trybu – automatycznego lub ręcznego – biegi zmienia znacznie szybciej niż w modelu poprzedniej generacji. Natychmiastowe reakcje na każde polecenie kierowcy udało się uzyskać dzięki bardziej sportowej konfiguracji parametrów silnika i przekładni.

Dla inżynierów Mercedesa, jednym z priorytetowych kryteriów był dźwięk silnika i dlatego zastosowano układ wydechowy z przepustnicą powietrza, której praca uzależniona jest od ustawienia trybu jazdy AMG DYNAMIC SELECT. Opcjonalnie, dostępny jest sportowy układ wydechowy, pozwalający na modulację dźwięku po naciśnięciu jednego przycisku.

C 63 Coupe w standardzie wyposażone jest w 18-calowe 10-ramienne felgi wykonane z lekkich stopów metali, które okalane są przez opony w rozmiarze 255/40 R 18” (przód) i 285/35 R 18” (tył). Z kolei wersja “S” porusza się na oponach w rozmiarze 255/35 R 19” (przód) i 285/30 R 19” (tył).

Do dyspozycji kierowcy jest parę ustawień zawieszenia, pracy skrzyni biegów oraz układu kierowniczego.