NISSAN WIEDZIE PRYM W EUROPIE WŚRÓD AZJATYCKICH PRODUCENTÓW

NISSAN WIEDZIE PRYM W EUROPIE WŚRÓD AZJATYCKICH PRODUCENTÓW

Fot: materiały prasowe

“To, w jaki sposób zarządzamy naszą marką, naszymi produktami i obsługą klienta – po prostu działa. Jesteśmy zachwyceni tym, jakim zaufaniem darzą nas nasi klienci. Osiągnięcie statusu najlepiej sprzedającej się azjatyckiej marki w Europie jest dla nas ogromnym sukcesem. Z pewnością nie osiądziemy na laurach i wciąż będziemy od siebie wymagać coraz więcej, po to by podtrzymać ten status. Chcemy naszym klientom zaoferować obszerną gamę samochodów, które są dopracowane i innowacyjne ” powiedział wiceprezes sprzedaży i marketingu Nissana – Guillaume Cartier. Dodał – „Te wyniki są dowodem naszego zaangażowania na rzecz jakości, wydajności, wdrażania nowych technologii. W tym roku świętujemy piąte urodziny Nissana Leafa, którego sprzedano 184 000 egzemplarzy na całym świecie, a ponad 93% jego właścicieli zadeklarowało zadowolenie z tego samochodu. Jesteśmy dumni, że Leaf pozostał najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem. Nie osiągnęlibyśmy tego niezwykłego sukcesu bez wsparcia naszego zespołu, pracowników, klientów, dystrybutorów, partnerów i dostawców. Jest to naprawdę historyczny moment dla każdego, kto jest związany z naszą marką.”

Nissan spodziewa się kolejnych wzrostów sprzedaży. Ma ku temu wszelkie podstawy – nawet lokalna fabryka tego japońskiego producenta w St Petersburgu świętowała wyprodukowanie 200 000 egzemplarza X-Traila. Warto  zaznaczyć, ze to najbardziej efektywny zakład przemysłowy produkujący samochody w tym kraju.

WIĘCEJ NA TEMAT MARKI NISSAN PRZECZYTAĆ MOŻNA: TUTAJ